Nimi:
Asukoht: Tartu, Estonia

reede, november 17, 2006

Õhtused mõtisklused

Varsti saab pea aasta mu eelmisest(esimesest) postitusest. Heidi juba ammu tundis huvi, miks ma midagi ei kirjuta. Ma ei teagi miks. Nüüd kustutati mind juba ära mingist kudujateringist kah veel. Kui kustutati, siis kustutati. Keegi ei keela mul ju teiste blogisid lugeda ;)
Tegelikult kirjutada ma ju oskan(st. koolis olen ikka käind), fotokas ka on(pilte võiks lisada), arvuti ka on...
Aga mulle tundub, et siia kirjutan ma siis kui ma tunnen vajadust seda teha.

5 Comments:

Blogger Krista said...

Huvitav. Mul oli alguses enam-vähem samamoodi. Sai paar postitust kirjutatud ja siis vaikus. Alles mingi aeg hiljem tekkis põhjust/soovi rohkem kirjutada. Praegu oleks ses mõttes nagu kõrgaeg. Aga küll see üle läheb:) On näha, et ajaveebi ei saa võtta päris ehtsa päevikuna (ehkki ta seda meenutab), kuhu kirjutada oma kõige-kõige... mõtteid. Aga vahel on selle järelegi suur soov. Vanast ajast selgelt meeles, kui hästi näiteks mure kirja panemine mõjus. Nagu oleks heale tuttavale kurtnud ja lohutust saanud. Rõõmudega samasugune, jagamise efekt:)

9:39 AM  
Blogger Ülle said...

Ahaa, väikekass on mind avastand ;)

12:11 PM  
Blogger Maret said...

Tegelikult peakski kirjutama just siis kui tunned et on vaja. Vähemalt mina püüan nii järgida - vaatan linnas ringi, märkan midagi ja kui süttib lambike "Vaat seda jagaks teistega ka", siis vahetevahel ka kirjutan. Vahetevahel sellepärast, et alati ei ole need tunded/soovid/mõtted enam meeles kui ma lõpuks arvuti juurde pääsen :)

10:09 PM  
Blogger Anneli said...

Nüüd uuesti: jee, nii et sina ka nüüd blogija! :)
(ma ei märganud, et 1.postitus sul juba aasta algusest)

1:36 PM  
Blogger Elsa said...

Aga ikkagi ma sind veebiringi enne tagasi ei lülita, kui sa käsitööjuttu ka ajama hakkad. Vaat nii kiuslik olen ma! ;))

2:20 AM  

Postita kommentaar

<< Home